در چهارمین روز از هفته سلامت تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان گچساران در جهت خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار اقدام به اعزام تیم بهداشتی درمانی به روستای چهاربیشه نمود.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گچساران، دکتر سیدمحمدامین رضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران به اتفاق دکتر محمدپور در بازدید از این برنامه عنوان کرد:
این اقدام که با هدف پوشش خدمات درمانی برای ساکنان مناطق کم برخوردار صورت گرفته است، سبب کاهش شکافهای موجود در دسترسی به خدمات سلامت و ارتقای سطح تندرستی خانوادهها در مناطق محروم منظور گردیده است.
دکتر رضایی افزود: در این برنامه از پزشک متخصص داخلی، قلب، زنان، دندانپزشک و پزشک عمومی جهت ارائه خدمات رایگان به مراجعین استفاده شده است.
دکتر محمدتقی محمدپور رئیس مرکزبهداشت گچساران نیز در خصوص ارائه خدمات بهداشتی اظهار داشت: خدماتی شامل: مراقبت میانسالان، مراقبت سالمندان، مراقبت بیماران فشار خون و دیابتی، مراقبت زنان باردار، مراقبت کودکان و مراقبت روان از اقدامات صورت گرفته در این برنامه بود
وی گفت: خدمات دندانپزشکی شامل: معاینه و کشیدن دندان از دیگر خدمات رایگان این تیم می باشد.
براساس اظهار مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران، اعزام تیم های تخصصی درمان درآینده نیز ادامه خواهد داشت.
